Markedsføring
Mens det er sant at det kan være mange forskjellige motiver for hvorfor noen ikke ønsker å bruke TikTok, er det viktig å huske på at det er en god grunn til å unngå å undervurdere denne populære appen.
TikTok er en plattform som er designet for å gi brukerne muligheten til å dele korte, kreative videoer, bilder og GIFer. Det tilbyr også unike og interessante funksjoner som musikk og effekter som brukerne kan bruke til å lage mer engasjerende videoer.

En annen grunn til å unngå å undervurdere TikTok er at det gir brukerne muligheten til å samhandle med større merkevarer og organisasjoner. Ved å bruke forskjellige hashtags og trendene som er på TikTok, kan enkeltpersoner og virksomheter dra nytte av ekstra oppmerksomhet og eksponering. Dette åpner døren for muligheter som å øke markedsføring og reklame og bli en del av en større samtale.
TikTok kan også brukes som et verktøy for å bygge et publikum og oppmuntre til økt engasjement